De HIER. locaties zijn eigendom van het in de regio bekende Arjan van Dijk. Terwijl ze dit een kwaliteitsimago bezorgt, geeft dit ook belemmeringen zoals een dure perceptie. Dit zorgt ervoor dat deze locaties vaak niet meegenomen worden als evenementen overwogen worden door MKB bedrijven in de buurt.

 

Om deze drempel weg te nemen, dient het merk HIER. met eigen merkwaarden gepositioneerd en geladen te worden. Alleen op deze manier komt HIER. los van Arjan van Dijk.

 

Het gaat bij HIER. dus niet om het totaalconcept, maar slechts om drie dingen: locatie, locatie, locatie. En soms ligt het haakje zo voor de hand dat je er bijna overheen stapt. Zo ook in dit geval. Neem nou het Google-locatie icoon dat verweven is met het HIER.-logo. Dat zegt het allemaal: HIER. moet je zijn als je een zakelijk event wilt organiseren.

 

DUS...

EEN ONTBIJTMEETING ORGANISEREN?

BUITEN DE DEUR VERGADEREN?

EEN PRODUCTPRESENTATIE DIE INDRUK MAAKT?

EEN SALESMEETING DIE ZICHZELF VERKOOPT?

HET 10-JARIG BESTAAN VAN DE ZAAK?

EEN VASTE STEK VOOR DE BUSINESS CLUB?

EEN ZAKELIJK EVENT ORGANISEREN?

 

Pas als mensen doorgeklikt hebben naar de HIER.-site, blazen we ze omver met de oneindige mogelijkheden van de prachtige locaties. Want: HIER. Kan Alles. Of je nou een groot, klein, zakelijk, feestelijk, simpel, luxe, aan- of uitgekleed event wilt organiseren. Kom maar door!

 

Bureau: NOTOMATO